Jakie są zasady umawiania i odwoływania wizyt w Gabinecie FRANIDENT?
Wizyty planowane w Gabinecie Stomatologicznym FRANIDENT umawiane są każdorazowo indywdiualnie drogą telefoniczną lub na miejscu w rejestracji FRANIDENT. Terminy oczekiwania na wizytę uzależnione są od zakresu leczenia i proponowane przez Gabinet zgodnie z dostępnoscią lekarzy i specjalistów.
O zaplanowanej wizycie Gabinet zwyczajowo przypomina Pacjentowi poprzez sms/telefon na dzień przed uzgodniomym terminem wizyty. Brak przypomnienia o wizycie ze strony Gabinetu nie zwalnia Pacjenta z obowiązku odbycia wizyty w umówionym terminie.
Pacjenci, którzy nie pojawią się na zarezerwowanej wizycie bez wcześniejszego uprzedzenia o swojej nieobecności (nie później jak na 24h przed terminem) będą przy kolejnej wizycie zobowiązani do wpłaty kwoty 150 zł jako opłaty za nieodbytą/nieodwołaną wizytę w Gabinecie.
W przypadku Pacjentów, którzy przełożą lub odwołają co najmniej dwukrotnie z rzędu wizytę w Gabinecie Stomatologicznym FRANIDENT w czasie nie przekraczającym 24 godzin przed uzgodnionym terminem, Gabinet będzie pobierał zadatek w wysokości 250 zł. Przedpłata pobierana jest wówczas na poczet umówionej kolejnej wizyty (przelew bankowy na rachunek Gabinetu, BLIK na telefon nr 507087531 lub gotówka w kasie FRANIDENT), a następnie odliczana od wartości usługi w dniu jej realizacji.
Pacjent ma prawo odwołać pierwotną wizytę bez konsekwencji nie później niż 24h przed uzgodnionym terminem. W takiej sytuacji zadatek podlega zwrotowi bądź za zgodą Pacjenta zostanie zaliczony na poczet przyszłego leczenia (następnej wizyty).
Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku odwołania wizyty w krótszym czasie bądź w przypadku nie stawienia się przez Pacjenta o umówionej godzinie.